Pre-Christmas Socialite

Tak for god service, Philip!

I sidste uge skrev jeg indlægget “Service er et jysk fænomen” og efterfølgende “Tid til revolution”.

Ovenstående handlede om min oplevelse med julegaveindkøb på Fisketorvet i København og ønsket om en bedre service i de Københavnske butikker. Du er velkommen til at læse dem, før du læser videre.

Bobler til Philip

I dag har jeg været en tur forbi Mr. Mantra på Fisketorvet, som var stedet jeg havde den ene gode oplevelse ud af alle besøg i butikkerne. Et hurtigt kig på bonen afslørede at ekspedienten bag den gode service hedder Philip og i dag fik han altså en flaske bobler som tak.

Philip Mr. Mantra

Philip blev, med egne ord, rørt over den gestus og ros der fulgte med flasken. Og jeg blev sindssygt glad for at han blev rørt. Et vaskeægte øjeblik mellem to mennesker. Så er det altså ved at være jul.

Men hvordan gik det fra et blogindlæg om service til bobler til Philip?

Jo, det kan vi takke Servicelovers for.

ServiceLover

Som det også fremgår af det tidligere indlæg, så fik jeg en mail fra en fyr der hedder Christian. Christian havde bidt mærke i den ene gode oplevelse jeg beskrev, i stedet for de 4 negative. Han præsenterede mig for noget helt nyt indenfor service og samspillet mellem kunder og ekspedienter.

Efterfølgende var jeg til møde med Christian, Casper og endnu en Christian på deres kontor i København. De har simpelthen valgt at arbejde med at forbedre servicen i butikkerne gennem kunderne. Det bedste er at det hele handler om positive tilkendegivelser.

Faktisk handler det om at bedømme ekspedienterne via en App. Du kan vælge mellem good, great & excellent. En personlig endorsement eller virtuelle drikkepenge om du vil. Jeg hentede straks app’en og gav ekspedienten i Mr. Mantra, Philip, en excellent bedømmelse. Havde han oprettet sig på app’en ville det have været muligt at kæde bedømmelsen til hans profil. De anmeldelser han modtager kan han så tage med sig i fremtiden.

Anyways, vi havde en lang snak om service og hvordan vi kunne udbrede den positive stemning. Jeg foreslog at give Philip en buket blomster og drengene fra Servicelovers var hurtige til at sige at de ville betale. Efterfølgende tænkte jeg at Philip nok ville undre sig over at få en buket blomster fra mig og valgte derfor noget lidt mindre romantisk. Og sådan gik det til at Philip fik en flaske bobler og vi nu er en gruppe unge mænd der kan gå på juleferie med et smil på læben.

App’en hedder forresten Servicelovers ❤

Service

//Søren

P.s. Du ser godt ud i dag!

Følg mig på Instagram og Facebook

ole henriksen

Følg mig på Snapchat

søren juliussen snapchat
   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Hvad mener du?

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Pre-Christmas Socialite